Hoe goed we ons best ook doen, het kan toch gebeuren dat je een keer niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. Dat vinden we oprecht vervelend en willen we graag van je horen én met je oplossen. Voel je daarom altijd vrij om contact met ons op te nemen mocht je ergens niet tevreden over zijn. We doen er alles aan om de situatie zo goed mogelijk te begrijpen en waar mogelijk de beste oplossing te bieden. Als jij niet tevreden bent, dan zijn wij dat ook niet.
Maar wat nou als we er samen niet uitkomen? Dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link. WebwinkelKeur zal als onafhankelijke partij optreden en indien nodig het geschil voorleggen aan een geschillencommissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.