Indien je na je retouraanvraag een mail met retourlabel in de bijlage van ons hebt gekregen, kun je onderstaande procedure volgen om je product(en) aan ons retour te sturen.
- De producten die je wilt retourneren zijn compleet en ongebruikt/onbeschadigd. Producten die toch gebruikt, beschadigd en/of bevuild zijn, worden niet gecrediteerd (tenzij anders overeengekomen);
- Je dient je product(en) goed te verpakken. Als producten beschadigd retour komen omdat ze niet goed zijn verpakt, brengen we de schade bij je in rekening.
- Je kunt je retourzending inleveren via elk servicepunt van PostNL, via elke pakketautomaat of je kunt het meegeven aan een PostNL chauffeur wanneer die bij jou een pakketje komt brengen.
- Mocht je dezelfde doos/verpakking gebruiken waarin je bestelling door ons is verpakt, vergeet dan niet de oude verzendsticker in z'n geheel van de doos verwijderen! Je voorkomt hiermee dat de zending weer bij jou wordt aangeboden in plaats van ons;
- Voor het retourlabel betaal je een bijdrage van slechts € 4,95 en dit bedrag brengen we in mindering op het te crediteren bedrag.
LET OP: Je retourlabel is maximaal één week geldig vanaf de dag dat je het hebt ontvangen. Na die periode dien je zelf een label via PostNL aan te schaffen aangezien we je niet nog eens van een label kunnen voorzien.
Wil je graag zonder retouraanvraag iets terugsturen? Dat mag ook. Je dient dan wel het Europees Modelformulier voor Herroeping te gebruiken om je koop binnen 30 dagen te ontbinden. Je kunt die hier downloaden.