Als we een bestelling aan je toesturen kan het gebeuren dat deze door PostNL weer aan ons retour wordt gezonden. Komt dit omdat PostNL een foutje heeft gemaakt? Dan sturen we jouw bestelling snel nogmaals aan je toe en de extra kosten daarvan verhalen we op PostNL. Heb je echter een verkeerd adres ingevuld of je bestelling niet tijdig afgehaald bij een afhaallocatie? Dan zijn er twee opties mogelijk:
- Je kunt je bestelling nogmaals laten versturen: Ondanks dat we de retourzending ook moeten betalen, vragen we slechts een bijdrage van € 3,50 voor Nederland en € 4,95 voor België om je bestelling nogmaals aan je toe te kunnen sturen. De rest betalen wij voor je. Wil je gebruik maken van deze optie? Geef dat dan aan ons door en wij sturen je een iDeal betaallink.
Zorg er wel voor dat je in geval van een onjuist adres éérst het juiste adres aan ons doorgeeft. - Je kunt je bestelling annuleren: Wil je jouw bestelling niet meer ontvangen? Dan storten wij het totaalbedrag van je bestelling minus de werkelijke kosten die PostNL ons in rekening brengt voor het terug sturen van je pakketje. Deze kosten bedragen € 6,95 voor zowel Nederland als België. De kosten die we gemaakt hebben om je bestelling in eerste instantie naar je toe te sturen, nemen wij voor onze rekening.