Al geruime tijd kampt Dyson met leveringsproblemen van onderdelen en accessoires. Inmiddels zijn de problemen zo hardnekkig, dat we hebben besloten dit artikel te schrijven om je hierover beter te kunnen informeren.
Een levertijd van enkele maanden is inmiddels geen uitzondering meer. Mocht je contact met ons hebben opgenomen omtrent een geplaatste bestelling die je nog niet hebt ontvangen en ben je naar deze pagina doorverwezen? Dan kunnen we je geen enkele indicatie geven over wanneer we je bestelling uit kunnen leveren. Het kan zomaar zijn dat we het (vaak onverwacht) binnen een paar dagen binnen krijgen maar de kans is helaas groter dat het weken tot soms zelfs maanden gaat duren.
Normaal gesproken verkopen wij op voorhand geen producten die niet (snel) leverbaar zijn. Maar omdat veel klanten ook elders niet terecht kunnen, hebben we voor Dyson onderdelen een uitzondering gemaakt. Klanten willen toch graag zo 'snel' als mogelijk een product ontvangen om hun stofzuiger weer te kunnen gebruiken. We proberen het ook zoveel mogelijk bij alle producten te vermelden.
Weet dat je jouw bestelling, zolang die nog niet is verzonden, te allen tijde kunt laten annuleren en crediteren als je het wachten beu bent. Helaas hebben wij en geen enkel ander verkooppunt invloed op de problemen bij Dyson. En dan ben je mooi klaar met je dure Dyson stofzuiger die je mogelijk niet eens kunt gebruiken... Goed bezig Dyson!