* BELANGRIJK: Een (kopie) factuur is pas op te vragen wanneer je bestelling is verzonden! *
In de mail die je van ons ontvangt als je bestelling wordt verzonden, staat een linkje waarmee je een (kopie) factuur op kunt vragen. Als je deze als PDF op wilt slaan, kies je voor 'afdrukken' en bij de printer selecteer je dan 'Opslaan als PDF'.
Als je het verzendmailtje kwijt bent, kun je ook een kopie factuur opvragen door op het 'Mijn Bestelling'-linkje te klikken die je kunt vinden in de mail van je orderoverzicht (direct gemaild na het plaatsen van je bestelling). Let wel; ook dit kan pas nádat je bestelling is verzonden!
Heb je beide mailtjes niet ontvangen, dan is er nog een derde manier om een kopie factuur op te vragen, zie deze link: Mijn Bestelling (het ordernummer van je bestelling bestaat uit 6 cijfers en staat bij iDeal betalingen altijd in de omschrijving vermeld).
Heb je gekozen voor betaling achteraf via Klarna of Billink? Dan kunnen wij je helaas niet aan een kopie factuur helpen. Je dient dan met Klarna of Billink contact op te nemen. Heb je niet voor Klarna of Billink gekozen en kun je toch geen kopie factuur opvragen? Neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag verder.