Na het aanmaken van een account dien je uit veiligheidsoverweging je e-mailadres nog te verifiëren. We sturen je daarvoor direct na het aanmaken van je account een mail met een verificatielinkje erin. Zorg ervoor dat je binnen 24 uur na het versturen van de mail op de link hebt geklikt. Daarna is het linkje niet meer geldig en dien je een nieuwe link aan te vragen.
Een nieuwe link kun je eenvoudig aanvragen door in te loggen op je account. Ons systeem ziet dat je e-mailadres nog niet is geverifieerd en vraagt je dat alsnog te doen. Je hebt hierbij ook de optie om het verificatielinkje nogmaals aan je te laten versturen. NB.: Tot je je e-mailadres hebt geverifieerd kun je nog geen gebruik maken van alle opties binnen je account.
Heb je de verificatiemail gemist? Kijk dan eerst in je spam map. Als je de verificatiemail daar ook niet kunt vinden, dan heb je hoogstwaarschijnlijk een foutje gemaakt bij het invullen van je e-mail adres. Neem in dat geval direct contact met ons op.