Voor zowel het afhalen als afleveren van pakketjes die via het Homerr verzendnetwerk lopen kun je bij ons servicepunt terecht. Onze servicebalie is geopend op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 20:00 (behalve op feestdagen) en is corona-proof.
Afhalen: Kom je een pakketje afhalen? Neem dan altijd een geldig legitimatiebewijs mee anders kunnen we je niet helpen. Een brief of bankpasje mogen we niet accepteren. De naam op je legitimatiebewijs wordt geregistreerd bij Homerr.
Brengen: Kom je een pakketje brengen, dan heb je een QR-code (Vinted) of een barcode (Zalando) nodig. Je mag de codes uitgeprint meenemen of via je mobiel laten scannen. Na het scannen van je QR- or barcode plakken wij een Homerr-verzendsticker op je pakketje. Homerr weet nu van wie het pakketje afkomt en waar het naar toe moet. Daarna gaat ie het distributieproces in. Let op: Je krijgt géén bewijs van inlevering!
Heb je verder nog inhoudelijke vragen over Homerr? Kijk dan op de website van Homerr voor alle veel gestelde vragen en contactgegevens.